09.07.2019. ZAJEČAR – ULAGANJA U PUTNU I ŽELEZNIČKU INFRASTRUKTURU
— 12. jula 2019.Potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture prof. dr Zorana Mihajlović danas je sa svojim saradnicima i direktorima resornih javnih preduzeća posetila Zaječar, gde se sastala sa načelnikom Zaječarskog upravnog okruga Vladanom Paunovićem, gradonačelnikom Zaječara Boškom Ničićem i predsednicima opština Knjaževac, Boljevac i Sokobanja.
Mihajlovićeva je na sastanku razgovarala o projektima koji se već realizuju , ali i o budućim projektima iz oblasti putne, železničke i komunalne infrastrukture i pohvalila lokalne samouprave koje su na vreme spremile svu neophodnu tehničku dokumentaciju. “Naš budžet je stabilan, znamo prioritete i imamo spremnu dokumentaciju za mnoge projekte. U toku je priprema projektno-tehničke dokumentacije za put od Paraćina do Zaječara, procenjena vrednost radova je oko 600 miliona evra. Sređujemo železnicu – pruge i železničke stanice i polako ćemo dobiti potpuno novu sliku srpske železnice. Svih 90 prelaza će biti sređeni i to je veoma važno. Bezbednost nam je na prvom mestu. I stanica u Zaječaru će biti rekonstruisana i sređena. To će biti gotovo naredne godine. Ova pruga je za nas jako važna pre svega zbog Kargo transporta“, rekla je i dodala da je običaj ovog ministarstva da na terenu razgovaraju sa građanima o projektima koji su za njih važni. U drumskom saobraćaju biće uloženo 2,7 milijardi dinar, dok će ukupno 11 milijardi biti uloženo za deonicu pruge od Niša do Zaječara i prugu Požarevac-Majdanpek koja je već rekonstruisana.
Načelnik Zaječarskog upravnog okruga Vladan Paunović je rekao da je ovaj sastanak primer dobrog odnosa republike prema lokalnim samoupravama. “Otvorili smo brojna pitanja koja lokalne samouprave ne mogu da realizuju same, a sve u cilju kvalitetnijeg i boljeg povezivanja sa ostatkom Srbije i kvalitetnijeg života naših sugrađana”, rekao je Paunović.
Po završetku sastanaka održana je konferencija za novinare.
(fotografije preuzete sa sajta www.mgsi.gov.rs)