Стручна служба – Одсек за опште послове

Стручна служба Зајечарског управног округа

Стручном службом управног округа руководи начелник Округа. Стручна служба је задужена за стручну и техничку помоћ начелнику Управног округа за послове заједничке свим окружним подручним јединицама органа државне управе.

У оквиру Стручне службе Зајечарског управног округа образована је ужа унутрашња јединица – Одсек за опште послове којим руководи шеф Одсека.

У Стручној служби обављају се послови који се односе на:

• пружање стручне и техничке потпоре начелнику Управног округа и обављање послова заједничких свим окружним подручним јединицама органа државне управе на подручју Управног округа;
• остваривање сарадње са органима државне управе и локалне самоуправе;
• пружање стручне и административно-техничке подршке Савету управног округа;
• послови којима се обезбеђује доступност информација од јавног значаја;
• управне послове у вези заснивања и престанка радног односа и остваривања права из радног односа државних службеника и намештеника;
• послови оцењивања државних службеника;
• планирање извршења буџета и квота, израда захтева за преузимање обавеза, захтева за плаћање и трансфер средстава, контролу расхода, обраду плаћања и евидентирања трошкова, финансијско извештавање о оствареним приходима и извршеним расходима, прикупљање и контролу података за обрачун плата државних службеника, намештеника и осталих запослених;
• састављање анализа, извештаја и информација;
• послови јавних набавки; чување и издавање канцеларијског и другог потрошног материјала и ситног инвентара;
• канцеларијске послове, као што су: пријем и отпрема поште и поднесака упућених инспекцијским службама са територије управног округа, вођење скраћеног деловодника и осталих аката по Уредби о канцеларијском пословању, вођење, евидентирање и здруживање предмета и обавештавање странака о кретању предмета.

Стручна служба управног округа, део који се односи на рад писарнице, свој рад базира на процедури садржаној у Уредби о канцеларијском пословању органа државне управе и обавези да обавља послове заједничке за све инспекцијске службе у управном округу, као и за грађане, физичка и правна лица. Странке се могу обраћати путем разних поднесака које предају на писарници где се евидентирају и прослеђују на даљу надлежност поступајућим службама, односно начелнику управног округа и инспекцијама. У писарници се евидентирају сви предмети који настају у раду окружних подручних јединица.

ПОДАЦИ О БРОЈУ ЗАПОСЛЕНИХ И РАДНО АНГАЖОВАНИХ У Стручној служби Зајечарског управног округа, са стањем на дан 01.06.2021.год.
1. Број систематизованих радних места: 7 радних места, од тога 1 начелник округа који је функционер и 6 извршилачких радних места за 7 извршиоца на неодређено време, и то:
     – 3 радна места у звању саветника (3 државна службеника),
     – 2 радна места у звању референта (3 државна службеника),
     – 1 радно место у четвртој врсти радних места намештеника (1 намештеник).
2. Укупан број запослених на неодређено и одређено време: 6 запослених на неодређено време, и то:
     – 2 државна службеника у звању саветник,
     – 2 државна службеника у звању референт,
     – 1 намештеник у четвртој врсти радних места намештеника.
3. Број радно ангажованих према основу ангажовања (рад ван радног односа): 0
4. Укупан број запослених на неодређено време којима је радни однос престао по било ком основу у предходној календарској години: 1
5. Укупан број новозапослених на неодређено време и одређено време у својству приправника у предходној календарској години: 0
6. Укупан број новозапослених на неодређено време и одређено време у својству приправника у оквиру дозвољеног процента од 70% у текућој календарској години: 0
7. Укупан број новозапослених на неодређено време и одређено време у својству приправника изнад тог процента у текућој календарској години: 0

  1. ШЕФ ОДСЕКА – Руководи и планира рад Одсека, пружа стручна упутства, координира и надзире рад државних службеника и намештеника у Одсеку; пружа стручну и техничку помоћ начелнику и Савету управног округа и надзире обављање послова заједничких свим окружним подручним јединицама органа државне управе и подручним јединицама органа државне управе које врше послове државне управе на подручју Управног округа а образоване су за подручје два управна округа или више њих; припрема предлог финансијског плана за израду Закона о буџету, саставља захтеве за трансфер средстава, промену квоте и апропријација; стара се о економичном трошењу буџетских средстава и о изради периодичних и годишњих извештаја о извршењу буџета; врши контролу прихода, расхода и свих захтева за плаћање; стара се о правилном спровођењу поступка јавних набавки; обавља послове који се односе на доступност информацијама од јавног значаја; обавља послове који се односе на припрему и спровођење плана интегритета Стручне службе; обавља и друге послове по налогу начелника Управног округа.

ПОСЛОВЕ ОБАВЉА: 

2. КАДРОВСКИ И ОПШТИ ПОСЛОВИ – Израђује предлоге аката о правима, дужностима и одговорностима државних службеника и намештеника у Стручној служби и пружа им стручну помоћ у вези са остваривањем права и дужности из области радних односа; припрема акт о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Стручној служби и друге правне акте из делокруга Стручне службе; израђује уговоре за потребе Управног округа; обавља послове секретара Савета управног округа, припрема закључке и остале правне акте из делокруга Савета управног округа; обавља послове аналитичара радних места у Стручној служби и стара се о уједначеном спровођењу поступка оцењивања; обавља послове у вези са реформом државне управе; припрема нацрт кадровског плана Стручне службе и израђује месечне извештаје у вези са структуром и бројем државних службеника и намештеника за Централну кадровску евиденцију; учествује у поступку јавних набавки за потребе Стручне службе; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.

ПОСЛОВЕ ОБАВЉА: Марко Николић, дипл.правник
тел: 019/421-626; факс: 019/421-587; е-mail: marko.nikolic@zajecarski.okrug.gov.rs

3. ФИНАНСИЈСКО – МАТЕРИЈАЛНИ ПОСЛОВИ – Учествује у припреми предлога финансијског плана за израду Закона о буџету; усаглашава и врши сравњење књиговодственог стања главне књиге трезора са помоћним евиденцијама, израђује периодичне билансе и извештаје о извршењу буџета; евидентира рачуноводствену документацију, усклађуке захтеве за пренос средстава са одобреним средствима, припрема и уноси у систем захтеве за плаћања; учествује у изради Предлога годишњег плана набавки у Стручној служби, као и у спровођењу поступка јавних набавки и израђује тромесечне извештаје о спроведеним поступцима јавних набавки; обрађује, контира и књижи књиговодствене исправе, уноси податке у систем главне књиге и помоћне евиденције; обрађује податке за исплату плата, других примања и накнада државних службеника и намештеника у Стручној служби; врши обрачун накнада, дневница и осталих трошкова за службена путовања државним службеницима и намештеницима, обрачун пореза; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.

ПОСЛОВЕ ОБАВЉА: Јулијана Илић, дипл.економиста
тел: 019/421-626; факс:019/421-587; е-mail: julijana.ilic@zajecarski.okrug.gov.rs

4. СТАТИСТИЧКО – ЕВИДЕНЦИОНИ ПОСЛОВИ – Прикупља, обрађује и ажурира податке потребне за вођење прописане евиденције о државним службеницима и намештеницима у Стручној служби; уноси и ажурира податке о државним службеницима и намештеницима у Централну кадровску евиденцију; уноси и ажурира податке на званичном web сајту Управног округа; прикупља податке за потребе израде извештаја из делокруга Одсека; води записнике на састанцима; води евиденцију поклона начелника Зајечарског управног округа; обавља послове везане за пријем, евиденцију странака и организацију састанака по налогу начелника управног округа, пријем и слање факсова и електронске поште; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.

ПОСЛОВЕ ОБАВЉА: Драгана Николић, ССС
тел: 019/421-626; факс:019/421-587; е-mail: kontakt@zajecarski.okrug.gov.rs

5. РАДНО МЕСТО ЗА КАНЦЕЛАРИЈСКЕ ПОСЛОВЕ – Врши пријем и преглед поште упућене Стручној служби, окружним подручним јединицама и подручним јединицама органа државне управе које врше послове државне управе на подручју Управног округа а образоване су за подручје два управна округа или више њих; формира и заводи предмете, доставља их у рад, разводи предмете кроз доставну књигу и архивира их; даје обавештења о кретању предмета; отпрема пошту и води евиденцију о поштанским трошковима;  врши пријем, ускладиштење и издавање потрошног и канцеларијског материјала; обавља послове умножавања материјала; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.

ПОСЛОВЕ ОБАВЉАЈУ: Анкица Стојановић, ССС и Неда Стевановић, ССС
тел: 019/421-626; факс: 019/421-587; е-mail: pisarnica@zajecarski.okrug.gov.rs

6. ВОЗАЧ – Управља службеним возилом; стара се о роковима за проверу техничке исправности службеног возила и о његовом текућем одржавању; води евиденцију о коришћењу возила; обавља послове безбедности и здравља на раду; врши интерну доставу поште окружним подручним јединицама и подручним јединицама органа државне управе које врше послове државне управе на подручју Управног округа, а образоване су за  подручје два управна округа или више њих; допрема потрошни и канцеларијски материјал у седиште Управног округа; обавља и друге послове по налогу начелника Управног округа.

ПОСЛОВЕ ОБАВЉА: Дејан Милутиновић, ССС
тел: 019/421-626; факс: 019/421-587; е-mail: kontakt@zajecarski.okrug.gov.rs

 

deposit 5000

situs toto

deposit pulsa

situs toto

slot depo 5k

situs toto

toto togel

slot toto

slot pulsa

toto togel

Slot Deposit Qris

toto 4d

situs toto slot

situs toto

situs toto

Bandar togel

slot toto

slot toto

slot toto

Slot depo 5k

deposit 5000